Va prezentam informatii de contact creare site pentru orice servicii web prezentate pe acest site, in special pentru site de vanzari si site de prezentare.

    Ne bucurăm că ne scrieți pentru informații sau sugestii:







    contact creare site

    Site de vânzări

    Impresia pe care o face un site web de vânzări online asupta clienților trebuie îmbunătățită și personalizată  prin software și instrumente specifice. Toți vizitatorii ar trebui să aibă acces la serviciul pentru clienți intr-un site de vânzări online. Sunt foarte utile fotografii și videoclipuri explicative pe un site de vânzări online. O descriere bună a produsului, un FAQ pentru întrebări frecvente, mai multe metode de contact: e-mail, telefon, chat, rețele… Un Chatbot este o modalitate indicată pentru a direcționa vizitatorul către articolul pe care îl caută prin intermediul unui catalog de produse.

    Probabilitatea de vânzare pentru consumatorii care sunt îngrijorați de actul de cumpărare, – de condițiile de plată, de transportul produselor, – trebuie crescută prin atenția și grija oferita vizitatorilor. Crearea de conținut bogat în site-ul web ar trebui să genereze mai mult trafic și să vă vizeze mai bine vizitatorii…

    Blog într-un site de vânzări

    Într-un site de vânzări, un blog este binevenit. Se scrie despre caracteristicile si utilizările produselor, despre versiuni ale produselor, despre tendințe de pret etc.

    • 23% din timpul de utilizare a internetului este petrecut citind bloguri.

    • 77% dintre utilizatorii de Internet citesc bloguri;

    • 97% dintre companii au un blog;

    • 60% dintre cititori consideră site-ul unei companii mai demn de încredere cu un blog.

    Alături de texte ne putem folosi de imagini, videoclipuri, subtitrări, butoane de social sharing.

    Realizarea campaniilor de publicitate

    Realizarea campaniilor de publicitate este cea mai eficientă modalitate de a-ți lansa afacerea online. Piața de publicitate plătită este în creștere în fiecare an, mai ales în perioada sărbătorilor. Există mai multe tipuri de publicitate plătită, poziționarea publicității SEA pe motoarele de căutare (Adwords și cuvinte cheie. SEM este o campanie de comunicare pe rețelele de socializare care se remarcă prin abordarea de a atrage clienți în companie, în loc să se forțeze vânzările, așa cum ar face marketingul tradițional. Unele reclame vor fi mai eficiente decât altele, în funcție de marca, obiectivele și clienții din nișa de produse.